TEVREDEN KLANTEN ALS BASIS VAN ONS SUCCES

Klantgericht, snel schakelen, totale ontzorging, begripvol, accuraat, snel, proactief, zorgvuldig, eerlijk, persoonlijk, oplossingsgericht en ga zo maar door. De waarderende woorden in het QNP relatieboek spreken voor zich! Trots laat Henry de Bruijn, directeur van QNP ICT & Telecom Professionals het boek zien. “Je wordt er bijna verlegen van. Het boek staat vol met interviews met tal van onze klanten. In hun eigen woorden vertellen ze over onze samenwerking. In de meest uitlopende branches, verzorgen we voor hen diverse diensten en er is een gemene deler: hun tevredenheid en loyaliteit aan QNP. Vanzelfsprekend zijn we daar trots op! En ik besef ook dat wij in de wereld van ICT en telecom het verschil maken met de menselijke factor. Al ruim 26 jaar koesteren we iedere relatie als een geschenk, die vormen immers de basis van ons succes.”

‘We hebben één missie: tevreden klanten.’

What’s in a name?
QNP staat voor Quality Network Products en zoals de naam al prijsgeeft, is kwaliteit de rode draad die ten grondslag ligt aan alle werkzaamheden. Je kunt bij QNP terecht voor een totaalconcept op het gebied van ICT en telecom. “Zoals je in het boek leest, is onze klantenkring divers, het zijn ondernemingen uit het MKB, maar ook zorginstellingen. Ze variëren van 5 tot 5000 medewerkers van administratiekantoor tot productiebedrijf of zorginstelling.” Angela van Loenhout, verantwoordelijk voor marketing en communicatie, laat het recent gedrukte boek zien. Terwijl ze door het boek met de herkenbare blauwe kleur bladert, wordt haar glimlach steeds groter. “Dit is alweer de tweede druk. Tijdens het lezen word ik vanzelf blij. We roepen niet alleen dat we een solide en betrouwbare partner zijn, deze referenties laten zien waarom. Onze dienstverlening is een allesomvattend concept: van automatiseringsvraagstukken, netwerkbeheer, telefonie tot cloudoplossingen. Op ieder gebied hebben we de expertise in huis.”

Groei
“Door vast te houden aan kwaliteit met een persoonlijke touch is QNP gegroeid. De tevreden klanten en ook de medewerkers groeien mee. Samen met dit sterke team blijven we vooruitgaan, want er is nog ambitie genoeg. Het is geen kunstje, we zijn oprecht geïnteresseerd in jou als mens en wat er speelt binnen je bedrijf. Het meedenken over de ontwikkelingen die bij onze klanten spelen, is voor ons vanzelfsprekend. Het blijft niet alleen bij luisteren en denken, daaruit volgt voor ons het proactief aanbieden van passende oplossingen, voor nu of in de toekomst. We doen graag net iets meer dan je van ons verwacht. Je kunt een eerlijk advies verwachten. We durven ook nee te verkopen, als we er 100% van overtuigd zijn dat een gevraagde oplossing niet de juiste toegevoegde waarde biedt. Natuurlijk geven we dan ook een advies, dat wel het gewenste resultaat biedt!”

‘Het blijft niet alleen bij luisteren en denken. Verwacht van ons het proactief aanbieden van passende oplossingen, voor nu of in de toekomst.’

Veilig in de cloud
Dat de verhalen van QNP geen gebakken lucht zijn, spreekt inmiddels voor zich. Zij bouwen geen luchtkastelen, maar solide netwerken. Juist als je in de ‘cloud’ werkt, is veiligheid een belangrijk aspect. Veiligheid, betrouwbaarheid en continuïteit zijn essentieel voor je onderneming. QNP heeft haar eigen datacenter, op een aparte streng beveiligde locatie. Iedere organisatie, groot of klein is voor de voortgang van haar activiteiten gebaat bij professionele opslag en back-ups. Private Cloud Computing zorgt hiervoor, het datacenter is exclusief voor klanten van QNP. Steeds meer klanten kiezen tevens voor een gedegen, betrouwbare en flexibele telefonieoplossing in de cloud. Als expert adviseert QNP haar relaties OZMO Cloud Telephony.

‘Veiligheid, betrouwbaarheid en continuïteit zijn essentieel voor je onderneming. QNP heeft haar eigen datacenter, op een aparte streng beveiligde locatie.’

Innovatie
Nieuwe ontwikkelingen en innovaties worden door de professionals op de voet gevolgd. Zelf blijven ze ook in beweging en ontwikkeling. QNP is bezig met de bouw van een nieuw pand op Rithmeesterpark in Breda. Angela sluit lachend af: “Of het nu in Zundert of straks in Breda is, de klant zal bij ons altijd centraal blijven staan. Daar kun je zeker van zijn!”

QNP ICT & Telecom Professionals
Hofdreef 4
Zundert
Tel. 076 – 597 50 00
info@qnp.nl
www.qnp.nl