Is alle kennis en kunde up to date voor de salarisadministratie? Regelmatig veranderende wet- en regelgeving zorgen ervoor dat zorgvuldige uitvoering op z’n zachts gezegd een uitdaging is. Het gaat heel wat verder dan een loonstrookje. Een effectieve salarisadministratie legt de basis voor een succesvolle organisatie. Bovendien is personeel doorgaans de grootste kostenpost, dus daar wil je zorgvuldig mee omgaan. “Salarisjobs heeft de focus en professionaliteit om al je zorgen uit handen te nemen. We make people happy!”
Directeur/eigenaar Hans Deltrap licht toe: “Wij verzorgen de salarisadministratie voor bedrijven met 5 tot 10.000 medewerkers. We richten ons púúr op de salarisadministratie, daarin blinken we uit. Maar op dat specifieke terrein is onze dienstverlening wel heel breed. We kunnen de salarisadministratie doorlichten, organiseren èn volledig uitvoeren (outsourcing). Liever een tijdelijke of vaste medewerker? Ook de werving en detachering van salarisprofessionals is ons dagelijks werk.”
Focus in Breda
Salarisjobs heeft een landelijke dekking met vestigingen in Rotterdam, Amsterdam en Breda. Voor 2018 ligt de focus duidelijk in het zuiden. Je zult hier meer gaan zien en horen van Salarisjobs. Er wordt momenteel gezocht naar een nieuwe kantoorlocatie in Breda. En na 12 jaar worden de grenzen overschreden: In het tweede kwartaal van 2018 opent Immensum (onderdeel van Salarisjobs) een vestiging in Barcelona!
Deltrap: “Daar adviseren we organisaties over impats, expats en natuurlijk alles over internationale payroll. Een logische stap voor Hans en zijn team: “We geloven in persoonlijk contact, dat kan alleen als je ook direct betrokken bent. Vandaar deze uitbreidingen, groter groeien kan wat ons betreft alleen door meer vestigingen te openen, dicht bij de klant te zitten. Onze medewerkers spreek je niet alleen via de telefoon. Ze komen bij je langs om te weten wat er speelt.”
Transparant
Een gratis helpdesk voor al je vragen: ongebruikelijk in de branche, maar heel normaal bij Salarisjobs. “Zonder ruis of tussenpersonen, krijg je direct een antwoord op je vraag. Zo nodig zijn we dag en nacht bereikbaar. We hebben een heldere en platte organisatie, je spreekt altijd een professional. De werkzaamheden voeren we uit voor een vooraf vastgesteld vast bedrag per maand, dat levert geen verrassingen op. Wél extra dienstverlening, aandacht en tijd voor jou als relatie, we komen gewoon onze afspraken na. En als we je daarnaast kunnen helpen met kwesties die er spelen bij de salarisadministratie, dan doen we dat graag! Net als de gratis kennissessies met actuele onderwerpen waar we onze relaties voor uitnodigen.”
Uniek
“Wij zijn uniek in onze soort.” Hans lacht: “Ja, misschien wel een vreemde eend in de bijt. Maar wij geloven dat onze dienstverlening alleen op dit niveau kan blijven, als we de focus houden op salarisadministratie, detachering en werving & selectie rondom de salarisadministratie. We zijn onafhankelijk, dat wil zeggen dat we met ieder salarissoftwaresysteem werken, niet onderdeel zijn van een groter geheel (salarissoftwarebedrijf, uitzendketen enz.). Alle salarisadministratieve kennis is in eigen huis. Relaties welke de salarisadministratie uitbesteden aan Salarisjobs kunnen daarnaast vrijwel gratis gebruik maken van Loket.nl via Salarisjobs, een zeer modern en gebruiksvriendelijk softwarepakket. Een handige bijkomstigheid van klant zijn bij Salarisjobs is de databank waarover je als HR-afdeling kan beschikken, een databank met een grote database aan HR-documenten.”
Vieren
“Salarisjobs bestaat inmiddels 12 jaar, met een team van 25 vaste medewerkers en 25 op tijdelijke basis. Een loyale club, die altijd klaarstaat als het nodig is. En uiterst professioneel: Alle consultants staan ingeschreven in het NIRPA-register, dus ze moeten jaarlijks opleidingspunten halen. Daar investeren we graag in. Kijk, we zijn geen keiharde, sales-driven organisatie. Ik geloof dat je beter presteert als je in je kracht staat. Alleen dan kun je met plezier je werk doen. We hebben te maken met duidelijke pieken in het werk. Flexibiliteit is daarin belangrijk. Het gaat er bij ons om dat je je verantwoordelijkheid meent. Ik merk dat ik dat vertrouwen terugkrijg. En ook onze relaties merken dat, het is wederkerig. De gunfactor is hoog onder collega’s maar ook van klanten. We ondernemen met regelmaat gezellige en leuke activiteiten, van een etentje, een borrel tot aan reisjes met alle teamleden. Ik hoef niet uit te leggen dat ook dit het werkplezier verhoogt. Work hard, play hard. Daarom vinden we het bijvoorbeeld ook ontzettend leuk hoofdsponsor te zijn van de hockeydames 1 van Push.”
Trots
“Zo trots als ik op ons team ben, zijn we dat met z’n allen op de mooie organisaties waarvoor we werken. Een kleine greep: Hotel Princeville, Emerson, FootLocker, Tesla, Hilton Hotels, Triodos Bank, Kärcher, Booking.com, Pernod Ricard, Duo Penotti, Burger King, Radio 538, Sixt, Maersk, Holland & Barret, Paradigma Groep, Dierenbescherming enzovoort. Maar ook aantal accountants- en administratiekantoren heeft de salarisadministratie van hun klanten bij ons onder gebracht, zoals o.a. Rokade, PT Financials, Finovion. Voor het MKB met meer dan 5 medewerkers is het vaak interessant om de salarisadministratie bij Salarisjobs onder te brengen. Grotere organisaties voorzien we van advies en verzorgen we de detachering of werving & selectie van professionals in de salarisadministratie.”
Benieuwd of het ook voor jou zou werken? Met veel plezier bekijkt Hans vrijblijvend de mogelijkheden.
Salarisjobs
Ceresstraat 13
Breda
Tel. 076 – 303 11 46
www.salarisjobs.nl